Star Wars Outlaws son birkaç haftadır oyun dünyasında konuşulan konular arasında yer alıyor. Summer Game Fest’teki hızlı sunumu ve Ubisoft Forward’daki yeni videoları, herkesin dilinde. Ancak, daha fazla içgörü elde etmek için heyecanla beklenen çeşitli açıklamalar yapıldı. Bu sefer, Entertainment Weekly‘nin yaratıcı yönetmenle gerçekleştirdiği samimi bir röportaj, oyun hakkında daha fazla detay sunuyor.
Star Wars Outlaws en iyilerden ilham alıyor
Ubisoft, Star Wars Outlaws’ın oyunculara GTA tarzı bir şöhret sistemini sunacağını ve Star Wars evrenine yeni bir dinamizm getireceğini duyurdu. Bu sistem, oyunculara ödül avcıları ve Ölüm Birlikleri gibi çeşitli fraksiyonlarla etkileşimde bulunma şansı verecek ve altı farklı şöhret seviyesi sunacak.
Kreatif Direktör Julian Gerighty, oyunun oyuncuların eylemlerinin çeşitli suç gruplarıyla olan ilişkilerini etkileyeceği bir itibar sistemi olacağını açıkladı. Tamamlanan görevler bir grupla ilişkileri iyileştirebilirken diğerleriyle kötüleştirebilir, bu da her kararın strateji ve sonuçlarla dolu olduğu anlamına geliyor. Ayrıca, oyuncular ne kadar çok suç işlerlerse, İmparatorluğun dikkatini üzerlerine çekecekler.
Oyun, GTA’nın arama sistemi gibi bir mekanizmadan ilham alacak ve İmparatorluğun misillemelerinin yoğunluğunu belirleyecek şöhret seviyeleri sunacak. Oyuncular, daha fazla suç işledikçe Ölüm Birlikleri ve daha zorlu düşmanlar tarafından avlanacaklar. Bu mekanizma, oyuncuları her eylemin sonuçlarını düşünmeye teşvik ederek sürekli bir gerilim atmosferi sunmayı amaçlıyor. Kim bilir, belki de son seviyede bir Sith Engizisyoncusuyla karşılaşmak mümkün olabilir! Heyecan verici değil mi?
Outlaws, Star Wars evrenini açık bir dünya özgürlüğü ve etkileşimi ile birleştirme hedefiyle ön plana çıkıyor. Oyuncular farklı gezegenleri keşfedebilecek, uzay ve kara savaşlarına katılabilecek ve bu geniş evrende kendi maceralarını yaşayabilecekler.