Heyecan verici haberler var, Witcher hayranları! The Witcher 4 hakkındaki iletişim, oyunun tam üretime geçtiğinin duyurulması ve 2024 Game Awards’da ilk sinematik fragmanının yayınlanmasıyla ciddi anlamda hız kazandı. Oyunun yönetmeni Sebastian Kalemba ve anlatı direktörü Phillip Weber, şu sıralar herkesin merakla beklediği sorulara yanıt vermek için tüm gücüyle çalışıyor. Video Games Chronicle ile yapılan bir röportajda ekip, The Witcher 3’ü aşma hedeflerini ve açık dünya konusunda daha iyisini yapma isteklerini paylaştı.
The Witcher 4: Bir başyapıtın devamı mı?
The Witcher 4, CD Projekt RED için yeni bir destan, yeni bir başlangıç demek. Polonyalı stüdyo, sevgili Geralt’ı emekli etmenin zamanının geldiğini düşünüyor – bu karar birçok hayranı üzmüş gibi görünüyor. Phillip Weber’e göre, Ciri’yi yeni ana karakter olarak genç bir cadı avcısı yapmak, “yeni anlatı fırsatları” sunabilir. Bu büyük değişikliğin tartışmalı olabileceğinin farkındalar, ancak önceki oyunların, özellikle de The Witcher 3’ün seviyesine layık bir devam oyunu sunmaya kararlılar.
Ciri’yi oyuncunun istediği gibi geliştirebilmesi için, The Witcher 4, önceki oyunlarda oluşturulan temel nitelikleri “yıkmak” yerine, bu sağlam temeller üzerine daha da iddialı ve derin bir yapı inşa etmeyi hedefliyor. Açık dünya tasarımında bu hedefler özellikle belirgin olacak.
Phillip Weber şöyle diyor:
“The Witcher 4 ile iyileştirilmesi gerektiğini düşündüğümüz alanlarda geliştirmeler yapmak istiyoruz. Açık dünyanın her zaman daha büyük olması gerekmez. Ancak daha derin, daha etkileyici ve daha sistematik olabilir. Bu noktada heyecan verici şeyler yapabileceğimizi düşünüyorum.”
CD Projekt RED’in bu vaatlerini gerçekleştirip gerçekleştiremeyeceğini görmek için biraz sabırlı olmamız gerekecek. The Witcher 4’ün çıkışı birkaç yıl alabilir, ama Ciri ile birlikte bu yeni destanın neler sunacağını merakla izliyoruz